Administratie en secretarieel

Administratie en secretarieel

Binnen Roompot Vakanties hebben we verschillende afdelingen die administratieve werkzaamheden verrichten. Het directiesecretariaat ondersteunt zowel het directieteam als een aantal managers binnen de organisatie. Het secretariaat is het eerste aanspreekpunt voor (zakelijke) relaties en partners. De medewerkers beantwoorden mails en telefoontjes, beheren agenda’s, ontvangen bezoekers en zijn verantwoordelijk voor tal van overige voorkomende administratieve werkzaamheden. Een grote kennis van de organisatie is vereist in deze veelzijdige functie.

De afdeling kwaliteit houdt zich bezig met het afwikkelen van vragen en/of klachten na afloop van het verblijf. Contact met de gasten geschiedt veelal per mail. Op de afdeling is het belangrijk dat je klachten serieus neemt, gasten goed te woord staat en dat je oplossingsgericht denkt. Daarnaast heb je veel contact met de parken.

De afdeling personeelsadministratie houdt zich bezig met de loonadministratie van haar werknemers. De afdeling draagt zorg voor de maandelijkse loonbetalingen voor de Nederlandse- en Duitse medewerkers en het verwerken van contracten van nieuwe medewerkers. Daarnaast houden ze ziekteregistratie, declaraties en overige administratieve werkzaamheden bij die betrekking hebben op personeelszaken.

De postkamer tot slot draagt zorg voor de juiste verzending van brieven, pakketten, sleutels, folders, flyers, informatie- en welkomstpakketten.