Eigenarenservice, Onderhoud en Operations

Eigenarenservice, Onderhoud en Operations

De afdeling Eigenarenservice is het algemeen aanspreekpunt voor verhurende particulieren die in het bezit zijn van één of meerdere recreatieobjecten op één van onze vakantieparken. Daarnaast is de afdeling verantwoordelijk voor de coördinatie van onderhoudsprocedures voor verschillende verhuurobjecten.

De afdeling Eigenarenservice staat dagelijks in contact met (potentiële) eigenaren van al onze parken en informeert de eigenaren over de verhuurovereenkomsten, licht bijbehorende verhuur resultaten toe en beantwoordt alle overige vragen die betrekking hebben op de verhuur van de recreatieobjecten zowel in het Nederlands als in het Duits. De afdeling ondersteunt bij het verzorgen van wekelijkse verkoopweekenden van nieuw te bouwen projecten op locatie en het verstrekken van adequate informatie aan (potentiële) eigenaren inclusief prognoses en verhuurmogelijkheden. Daarnaast wordt er zorggedragen dat alle woningen aan de verhuur eisen voldoen en worden onderhoudswerkzaamheden aan de recreatieobjecten gecoördineerd.

De quality managers hebben meerdere parken onder zich en rapporteren direct aan het hoofdkantoor over de staat van de parken. Zij ondersteunen de parkmanagers met zaken en vraagstukken over o.a. onderhoud, inkoop, horeca, opvolgen beleid en procedures, communicatie met verhurende particulieren en omgang met personeel.

Onze cleaning managers zijn samen met onze Parkmanagers verantwoordelijk voor het vlekkeloos laten verlopen van de schoonmaakwerkzaamheden op de verschillende parken. Zij hebben dagelijks contact met de controleurs op de parken en dragen er zorg voor dat de wisseldagen goed verlopen, dat alle huizen schoon opgeleverd worden en dat er genoeg bekwaam personeel op de parken aanwezig is om alle werkzaamheden uit te voeren. Zij ondersteunen de parkmanagers en fungeren daarnaast als vraagbaak voor medewerkers en eventueel uitzendbureaus.

De afdeling operations binnendienst zorgt ervoor dat de kassasystemen van de supermarkt en horeca gevuld worden met de juiste informatie. Daarnaast verzorgen deze collega’s dagelijkse en wekelijkse rapportages en zijn ze vraagbaak en eerste lijn storingsdienst voor de horecagelegenheden en supermarkten op onze vakantieparken.