Vakantiewerk?

Revenue Management

De afdeling Revenue Management is onder andere verantwoordelijk voor het maken van de begrotingen voor de verhuuromzet en het realiseren van deze begrotingen. Het realiseren gebeurt door het vertalen van grote hoeveelheden boekingsdata naar effectieve marktbewerkingsstrategieƫn.
 
De Revenue Analist houdt zich bezig met het analyseren en bijsturen van omzetten en bezetting op de parken d.m.v. (dynamic) pricing. De te vragen prijs is geoptimaliseerd a.d.h.v. algoritmische forecasting en prijselasticiteiten. Door de voortdurende beweging in de markt is dit een continu proces dat steeds weer bijgestuurd moet worden. Dit gebeurd zowel automatisch als manueel door de analist, wanneer de analist bepaalde kennis heeft die het systeem niet heeft.
 
Tot slot zorgt de Revenue Analist ervoor dat de parken op de juiste manier en op het juiste moment in de schijnwerpers staan, bijv. via de website, nieuwsbrieven & touroperators. Vanuit de strategische hoek nemen de projectmanagers deel aan diverse commerciƫle, strategische projecten. Denk hierbij aan Restyle, aanbodoptimalisatie, nieuwe parken etc.