Vakantiewerk?

Financiële afdelingen

De financiële afdelingen van Roompot Vakanties zijn onderverdeeld in drie subafdelingen:

Centrale Administratie, Financiële Service en Financiële Service & Support.

De afdeling Centrale Administratie houdt zich bezig met het contoleren en verwerken van de financiële mutaties van alle besloten vennootschappen. Ook wordt er een bijdrage geleverd in het analyseren en rapporteren van de cijfers. De bv’s zijn verdeeld onder alle collega’s van de Centrale Administratie. Zo heeft iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid.

De afdeling Financiële Service beheert de openstaande posten en verwerkt alle betalingen die te maken hebben met het verblijf van de gasten en eigenaren op de diverse parken. Daarnaast behandelt deze afdeling de vragen van gasten die betrekking hebben op de financiële afhandeling van hun reservering.

Op de afdeling Financiële Service & Support is geen dag hetzelfde en heb je een grote diversiteit aan taken. Zo hou jij je op het ene moment bezig met de afrekeningen en ben je een uur later de inrichting van de contracten binnen ons eigen automatiseringssysteem aan het configureren. Er is veel contact met medewerkers van andere afdelingen en er is ruimte voor het aanbrengen van veranderingen en/of verbeteringen.